markt - Reisverslag uit Kalasin, Thailand van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu markt - Reisverslag uit Kalasin, Thailand van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu

markt

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

15 Oktober 2015 | Thailand, Kalasin

Het was nog maar 6 uur. Ik werd wakker van een lawaai buiten niet normaal. Het leek wel een feestje zo druk. Om half 9 was ik dan toch maar uit mijn bedje gegaan. Kon echt niet meer slapen... Focus was ook al lang van bed dus ging ik met haar een spelletje domino spelen. Dit vind ze namelijk echt super leuk!

Na een paar tijdschriften gelezen te hebben en gtst afleveringen gingen we weer naar Kalasin. Shoppen in een groot winkelcentrum. Dit was wel handig want mijn ingegroeide nagel begon weer. Was ik er net van af! Dus maar even alcohol halen en insectenspray. Ook moesten we natuurlijk nog wat eten voor onderweg hebben. Want ja morgen hadden we weer een lange reis voor de boeg!

Op de markt hadden we 2 bloempotjes met nep bloemen gehaald voor Pond en een armbandje en oorbellen voor Focus. Bij de koffieshop zouden we elkaar weer opzoeken. HIer hebben we dan ook gelijk onze cadeautjes gegeven. Ze vonden het erg leuk!

Thuis had Taco lekker hutspot gemaakt dit smaakte erg goed! We kregen er nog lekkere kippenboutjes en varkensvlees bij. Nadat we dit op hadden kwam Pond nog met rijst, groente en kip aan... Poooeeeh het was echt veel hoor. Een dikke feestmaaltijd.

Na het eten kwam opeens iedereen bij elkaar. Wij moesten op de grond gaan zitten. Hier kregen we van iedereen een draadje met een knoop erin voor good luck. Ook zeiden ze er wat bij maar dat verstond ik niet. Nadat ze dit hadden gedaan kregen we nog een Boedha en een kussentje. Echt super lief. Oja en nog een ketting van Focus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

8 Oktober begint onze reis naar Azië!

Actief sinds 11 Sept. 2013
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 23538

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 18 December 2015

Azië

16 September 2013 - 01 April 2014

Backpacken in Australie

Landen bezocht: