snorkelen, aangevallen door een vis - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu snorkelen, aangevallen door een vis - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu

snorkelen, aangevallen door een vis

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

17 November 2015 | Indonesië, Gili Meno

17 november

Om half negen gingen we weer ontbijten. Adex kwam naar ons toe dat we nog een keer ons incheck formulier moesten invullen want die was hij kwijt. Hij vroeg hierna:" What is you next destination?" Ik:"De Fillipijnen.. What is your next destination?" Had ik kunnen verwachten.. "your heart." Pff word hier nu wel moe van.

Na het ontbijt liepen we weer naar dezelfde plek waar we gisteren een schildpad hadden gezien. We hadden nog geen goeie foto dus moesten nog een keer! Het was wel alweer best heet buiten. Poeh poeh... Whooo we waren nog niet in het water of daar zwom al 1! Yes echt een mooie schildpad. Alleen konden we weer geen mooie foto maken omdat iedereen er heen zwom en hem wou aanraken. Ik dacht laat dat arme beest een met rust. Yeeah al snel zagen we nog 1. Ook zwommen er weer veel mooie vissen. Ook super veel kleintjes in een hele schol. Whooo ik zag weer een schildpad! Hij was net koraal aan het eten. Je moest eerst wel goed kijken want ze hebben wel een goei schutkleur. Ik riep Zeger maar die hoorde me eerst niet. Gelukkig daar was hij weer boven water. Ik kreeg zijn go pro en ging heel dichtbij zwemmen. Dit was wel eng want hij keek me wel boos aan! Wat opviel was dat hij een stuk van zijn rechter voorpoot miste. Arme schildpad. Maar we hebben een mooie foto en filmpje kunnen maken. Aaahh!! Ik werd opeens aangevallen door een vis! Hij kwam snel op me af en beet me in mijn hand. Voelde heel apart. Hij kwam steeds weer. Daarna ging hij naar Zeger die probeerde hem weg te jagen met zijn gopro. Haha was wel super grappig. De eerste vis die me aan heeft gevallen. Was ook nog een hele mooie. Nu maar weer terug. Whooo ik zag er alweer 1 zwemmen. Nou ik maar roepen en roepen maar hij hoorde me maar niet en zwom steeds verder dus ging ik zelf maar kijken. Oooh hij zwom mijn kant op. Aaah! Dat was wel even scary.

Bij een restaurantje verderop namen we een lekkere koude cola. Hmmm heerlijk. Ondertussen keken we of er wel een goede fot bij zat.

Maar weer naar ons strandje. Lekker in een hutje liggen met uitzicht op zee. Jammieee weer een hapje eten en lekker relaxen. Dit is pas echt vakantie. Heerlijk genieten van het mooie weer en de natuur.

  • 24 November 2015 - 14:31

    Mem:

    leuk van het schildpad maar ik Ben wel benieuwd maar die vis, hoe groot was die??

  • 24 November 2015 - 14:41

    Janna Dijkstra:

    Haha die was niet zo groot. Maar wel een vel beestje! Zo groot als mijn hand ongeveer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

8 Oktober begint onze reis naar Azië!

Actief sinds 11 Sept. 2013
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 23528

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 18 December 2015

Azië

16 September 2013 - 01 April 2014

Backpacken in Australie

Landen bezocht: