winkelcentrum, spullen aan zwerfkinderen geven - Reisverslag uit Cebu City, Filipijnen van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu winkelcentrum, spullen aan zwerfkinderen geven - Reisverslag uit Cebu City, Filipijnen van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu

winkelcentrum, spullen aan zwerfkinderen geven

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

24 November 2015 | Filipijnen, Cebu City

24 november

Jeej we zijn beide aan de schijt! Gatver. Met pijn in mijn buik ging ik naar het ontbijt voor een ei en wat drinken. Zeger hoefde nog geen eten.

Op internet hadden we nog een andere winkelcentrum gezien dus zijn we daar met de taxi naartoe gereden. Whoo hier had je alle leuke merken. Jammer genoeg ging de henm pas de 27ste open. Dat was echt balen. De kleren hier waren wel 10 keer duurder dan op de markt.

Yes yess een bakkerij! Hier gaan we lekkere broodjes eten. Jammieeee pizzabroodje en appelbroodje. Ooh wat smaakte dit goed en super lekker. Eindelijk weer eens normaal eten in mijn maag.

Na een paar uurtjes zijn we weer terug gegaan naar het hotel we waren kapot en ziek.

Hmm we moesten zometeen wel weer eten. Naja dan maar naar de supermarkt. Hier hebben we allemaal chips, snoep, drinken, fruit en noodles gehaald.

Dit hebben we lekker in onze kamer opgegeten. Hierna hebben we onze tassen opgeruimd. Ik had 2 shirtjes, kussensloop, washandjes, shamphoo, ice thee, snoepjes en appelsap om aan de zwerfkinderen te geven. Zeger had ook nog wat spulletjes. Zo gingen we de straat op met onze spullen. Ze waren er erg blij mee! Alleen op 1 moment kwamen er vet veel op ons af waaronder een hele vieze jonge. Snel weg daar! Bahbah.. Maar we hebben weer een paar mensen blij gemaakt.

Nu maar slapen morgen gaan we hier gelukkig weg. Richting Bohol!