lange reis naar Puerto princessa - Reisverslag uit Puerto Princesa City, Filipijnen van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu lange reis naar Puerto princessa - Reisverslag uit Puerto Princesa City, Filipijnen van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu

lange reis naar Puerto princessa

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

05 December 2015 | Filipijnen, Puerto Princesa City

5 december

Vandaag is het sinterklaasfeest in Nederland. Bij ons komt hij 10 december langs in Bangkok. Want ja hij moet nog wel naar ons toe varen natuurlijk.

Voor het ontbijt liepen we om 9 weer naar het restaurantje. Ik nam weer hetzelfde als gisteren en Zeger nam een pannenkoek. Het was weer erg lekker.

Nu tot 11 uur op de taxi wachten. Daar was hij al. Er zaten al 4 drukke Nederlanders in. Na een lange reis van 5 uur en een kwartier kwamen we weer bij ons hostel aan. JLC Hostel waar we de eerste 2 nachten in Puerto Princessa ook waren.

Rond 8 uur hebben we bij de mac donalds gegeten. Omdat Zeger die wou graag een quatre pounder eten. Ik nam een lekkere bak spaghetti met cola. Hmmmm..
Nu nog een appeltje kopen voor morgen vroeg en dan weer onze tas opruimen.

• 06 December 2015 - 11:49

Betty De Jager:

Weer heel wat beleefd Janna , nog even dan kunnen jullie weer genieten van alle luxe hier.

• 09 December 2015 - 13:23

Janna:

Jaa weer heel wat beleefd. Echt zin in! Het einde is nu echt in het zicht :)