shoppen at the mall - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu shoppen at the mall - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu

shoppen at the mall

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

08 December 2015 | Thailand, Bangkok

8 december

Na een goede nacht te hebben geslapen zijn we naar het zwembad gegaan. Hier hebben we ontbijt besteld. Weer een lekker eitje!

De mevrouw van de receptie belde een taxi voor ons. Die was er al gauw. Poeh poeh dit was nog een best stuk rijden. We gaan nu namelijk mijn pak terug brengen die ik vorig jaar had gekocht. Die was namelijk niet goed gemaakt. Veels te groot en het verkeerde jasje. Neee!! Het bedrijf was failliet. Verdorie. Dan maar weer naar het winkelcentrum!

Shoppeee. Hier hebben we sinterklaascadeautjes voor elkaar gehaald, souvenirs voor thuis en nog wat kleren. Ook waren we nog door een tuctuc chauffeur opgelicht..

Na een lange dag shoppen gingen we weer terug naar het hotel. Dit was nog een hele tour. We wouden weer met de taxi. 1ste taxi had ons er uitgezet. Hij zei steeds "Its to far". Zeger was ondertussen aardig boos geworden op die man en toen hij zij dat we zijn baas gingen bellen heb ik maar even gezegd dat hij zijn mond moest houden, je weet het maar nooit hier haha.

Uiteindelijk hadden we een taxi gevonden die ons voor 500 bath wou brengen! Deze man was ook nog erg aardig.

Op onze kamer gingen we onze backpacks leeg halen en kijken wat we hier al hadden gekocht. Was bijna alles wat in die van mij zat! Had niet veel meer over en mijn hele bed lag vol met kleren, souvenirs, cadeautjes en schoenen.

Achja kan altijd nog wat bij!