richting Palawan - Reisverslag uit Palawan, Filipijnen van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu richting Palawan - Reisverslag uit Palawan, Filipijnen van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu

richting Palawan

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

30 November 2015 | Filipijnen, Palawan

30 november

Om 1.30 uur vertrok eindelijk ons vliegtuig. Bah wat waren wij moe! In het vliegtuig probeerden we nog wat te slapen maar na een uur gingen we alweer landen.

Onze tas weer ophalen en dan gelijk weer door. Verdorie moesten nog even wachten voordat we konden inchecken. Na anderhalf uur op de koude grond te hebben gelegen was het 5 uur. Dan nu nog maar een poging wagen. Yes we konden nu inchecken. Pff dit duurde wel erg lang. Het leek wel drukker dan overdag. Overal lagen mensen op de grond of stonden in rijen te wachten.

Uiteindelijk waren we bij onze gate aangekomen en zijn we op de stoeltjes gaan liggen om nog wat slaap te kunnen pakken. Al was dit wel lastig met al dat lawaai om je heen. Ons vliegtuig had alweer vertraging... We zouden om 5 over half 8 boarden dat werd ondertussen 5 over 8. Pff was al dat wachten nu echt zat!

In het vliegtuig maar weer even slapen.

Daar waren we dan weer. Maar weer onze tas ophalen en een taxi zoeken. Met een klein motertaxi gingen we naar ons hotel. Ondertussen stopte hij ergens waar we een tour hebben geboekt voor de volgende dag voor 1500 pp. Dan gaan we naar de ondergrondse rivier.

Om half 11 waren we er dan eindelijk. Poeeh hehe. Wat een reis zeg! Was echt helemaal kapot. Moesten we ook nog wachten omdat ze de reserveringen nog niet hadden uitgeprint. Yeaah we mochten naar onze kamer. Even nog onze was afgegeven. (Was ondertussen al al mijn kleding had echt niks meer. ) Wat was ik blij dat dat hier wel kon. Nu dan eindelijk slapen. Ooh heerlijk!

Om 2 uur ging ik uit bed nog even lekker koud douchen. Zeger ging om 3 uur uit bed waarna hij gelijk zich ging scheren en zijn haar knippen.

Hmm opzoek naar de supermarkt. Natuurlijk was hier niet 1 muslie reep te vinden! Bah wat moeten we nu elke dag weer eten?? Dan maar weer kaas chips gekocht dat is tenminste wel lekker. Eerst maar een restaurantje opzoeken want we hadden ondertussen best trek!

Ofcourse alleen maar fastfood restaurants en buffet eten wat er niet aantrekkelijk uit zag. Ooooohhhhh bleeeeghhh ik wil weer normaal eten :( Dan maar naar de Mac Donalds. Hee ze hebben hier ook spaghetti bij de Mac donalds. Hmmm ook best lekker. Volgende keer maar een grote en niet een hamburger erbij. Had namelijk niet gedacht dat het ook nog lekker zou zijn.