Naar Bangkok de laatste stop - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu Naar Bangkok de laatste stop - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu

Naar Bangkok de laatste stop

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

07 December 2015 | Thailand, Bangkok

7 december

Snachts kwam er nog iemand in onze kamer. Uiteindelijk waren alle 6 bedden bezet en 2 snurkende mensen. Dit hadden ze moeten verbieden dat die ook op zo'n kamer mogen liggen. Zelfs met oordoppen in hoorde ik ze nog. Bah werd helemaal gek. Kon maar niet in slaap komen.

Heb dus ook echt slecht geslapen. Om half 9 ging de wekker ook al. Naja was al lang wakker door de piepende duur die al honderd keer open was gegaan. Ze waren zelfs al bezig geweest een bed te verschonen. Het moet niet gekker worden.

Met de taxi gingen we naar het vliegveld. Brengt hij ons ook eerst nog naar de verkeerde. Bij de pizzahut haalden we nog gauw een ceasar salade om mee te nemen. Hmm lekker!! Verdorie we hadden er ook nog wel kunnen zitten onze vlucht had weer vertraging. Als we nu onze vervolg vlucht naar Bangkok maar halen! Anders word het weer lang wachten.

In Bangkok zaten we eerst bij de verkeerde gate. Ik dacht al dit is wel gek we moeten al 25 minuten aan het boarden zijn. De vrouw bij de bali zei namelijk dat we hier moesten wachten. Ja hoor moesten de en stuk verder. Gelukkig waren we nog optijd! Anders hadden we onze naam ook via de omroep gehoord.

Om half 8 vlogen we richting Bangkok. Ooeh dit was wel spannend ik zat bij het raam en zag allemaal onweer! Is dat wel veilig om boven te vliegen? Hmm geen idee eigenlijk maar zag er wel super gaaf uit! Rond kwart over 9 landen we in Bangkok.

Hmm ons hotel is hier 60 km vandaan. Hoe komen we daar? Even naar de tourist service! Bij de toerist service vroeg ik of er ook een bus of trein ging. Maar die gingen niet. Ja of we konden 1300 bath betalen. Maar er was ook elke 20 minuten een shuttle bus. Als je je ticket buiten laat zien mag je daar misschien ook wel mee. Beter! Ik had op mijn mobiel nog een foto van het ticket gelukkig. Zeger kon niet op wifi komen dus kreeg al ruzie met die man. Wat niet zo handig was want hij moest ons een stempel geven om in die bus te komen! Uiteindelijk had hij zijn ticket gevonden waarna die man nog moeilijk deed over dat zijn naam er niet helemaal op stond. Maar gelukkig kregen we een stempel! Gratis met de shuttle bus naar het andere vliegveld. Vanaf hier is het nog maar 10 km naar ons hotel. Had niet gedacht dat dat kon want we vliegen natuurlijk pas over een week naar Nederland! Heb ik ook wel weer zin in! Lekker thuis op de bank liggen met Albert Jan en Kaya. Heerlijk.

Bij het vliegveld pakten we een taxi naar het hotel. Dit duurde niet zo lang dus konden we snel onze kamer in. Yes ze hebben hier ook een zwembad. Chill!!