biefstuk, rijstwijn, gekke magie - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu biefstuk, rijstwijn, gekke magie - Reisverslag uit Gili Meno, Indonesië van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu

biefstuk, rijstwijn, gekke magie

Blijf op de hoogte en volg Janna

19 November 2015 | Indonesië, Gili Meno

19 november

Bah werd om 8 uur zwetend wakker. Het is hier sochtends veels te heet. We hebben niet eens een airco op de kamer. Alleen een kleine waaier die het niet goed doet.

Na het ontbijt huurden we weer een snorkelset en gingen weer snorkelen. Zelfs hier waren schildpadden. Nu nog even lekker zonnen en bijkomen.

Daarna nog 1x lang snorkelen met zonsondergang. Ooeh ik zag een hele gekke rood met witte vis. Die moet ik nog maar een keer opzoeken op internet. Huh wat zag ik nou???? Een haai? Wtf dit was volgens mij echt een haai niet heel groot maar dat was wel eng!!

Na het snorkelen lekker een biefstuk met rijst en groente op strand eten. Oooh heerlijk. Alleen beetje jammer dat een zwerfkat steeds bij ons zat te miauwen.

Bij het hostel kochten we nog wat rijstwijn dit zoude we vanavond meenemen omdat het onze laatste avond was. Hmm bakkie het had wel een vieze kleur! Samesame but different zeggen we dan. Met onze nieuwe vrienden gingen we op het strand wat drinken . Dit was erg gezellig. Alleen op het laatst wou iedereen op de foto en werden we alle kanten op getrokken. I want also picture with you! Een jonge die bijna gaat trouwen zat op de eerste rij. Toen we terug liepen kreeg ik opeens een klap op mijn kont. Nou dat heeft die jonge geweten. Heb hem echt vet hard terug geslagen. Mijn hand tintelde er van! Terug bij de bungalowa leek Aly wel half dood. Hij lag helemaal gek te doen en had rare trekjes. Iedereen zat er omheen en gebruikte magie. Volgens hun hoorde ik later had hij een geest gezien en die moesten ze weg jagen. Nou heb nog nooit zoiets engs gezien. Echt niet normaal! Daarna kon die opeens weer lopen.. Weltrusten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

8 Oktober begint onze reis naar Azië!

Actief sinds 11 Sept. 2013
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 23563

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 18 December 2015

Azië

16 September 2013 - 01 April 2014

Backpacken in Australie

Landen bezocht: