Azië here we come! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu Azië here we come! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu

Azië here we come!

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

07 Oktober 2015 | Thailand, Bangkok

Jeej het is al zover! De tijd is voorbij gevlogen. Morgen vliegen Zeger en ik al naar Bangkok. Hier zal ons avontuur beginnen. Sommige van jullie zullen ook wel denken. Gaat ze nu alweer op reis. Ze is nog maar net geleden in Australië geweest. Maarja ik ben nog jong nu kan het nog. Ben van plan om nog vele reizen te maken. Nu dwaal ik alweer af. Wanneer we morgen naar Bangkok vliegen hebben we 1 tussenstop in kuala lumpur. Vanuit daar vliegen we naar Bangkok. In Bangkok gaat als het goed is een bus richting het eiland Koh Chang. Hier slapen we de eerste 2 nachten. Koh Chang betekent letterlijk olifanteneiland. Hoe cool is dat! Je kan op Koh Chang veel dingen doen ze hebben hier natuurlijk veel olifanten, een jungle, watervallen, kajakken en super mooie stranden.. Dit kunnen we jammer genoeg niet allemaal zien. Na 2 dagen op het eiland vertrekken we weer richting Bangkok. Hier hebben we al een hostel geboekt voor 2 nachten. Dan gaan we opzoek naar een winkel waar Albert Jan en ik iets meer dan een jaar geleden een pak hebben laten maken. Want die van mij is veels te groot. Dus hoop dat ze die maken want dat was best duur. Dan gaat onze reis verder naar Taco. Hij is een neef van Albert Jan en zou ons een paar leuke plaatsjes in Thailand laten zien. Een vriendin van hem woont daar namelijk en daar kunnen wij dan ook een paar nachten slapen en de cultuur leren kennen. Daarna zien we eigenlijk wel wat we gaan doen! We hebben natuurlijk onze lonely planet bij ons waar alle nodige informatie in staat.

• 07 Oktober 2015 - 22:42

Betty De Jager:

Een hele mooie vakantie toegewenst en een goede vlucht .
    Spannend hoor (en leuk) .

• 08 Oktober 2015 - 12:47

Cor Koene:

Goeie reis! We gaan jullie volgen.....

• 08 Oktober 2015 - 14:28

Paul, Marie-Josee, Maaike, Daan En Cas:

Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven wat jullie allemaal gaan meemaken. Een hele goede reis toegewenst!

• 08 Oktober 2015 - 19:10

Irma:

Een hele fijne vakantie samen!!! Ga je/jullie volgen

• 09 Oktober 2015 - 09:57

Cor Koene:

Jullie zijn intussen in Thailand. Hoe is de reis gegaan? Kwam er van slapen nog iets? Nu zullen jullie wel behoefte hebben om de benen even te strekken. Het was een lange zit.