lange reis, ipad! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu lange reis, ipad! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu

lange reis, ipad!

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

01 November 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

1 november

Om 7.15 ging de wekker. Ooh had echt lekker geslapen. Ook voor het eerst. Nu maar lekker douchen en dan ontbijten.

Om 20 over 8 was de minivan er al. 10 minuten te vroeg. Oh my gooosh dit was niet normaal! Hij scheurde hard over al die heuvels en haalde mensen in bochten in. Dit kan onze dood nog wel eens worden. Bah werd ook misselijk van deze rijstijl niet normaal! Na een uur waren we al in Jarantut. Hier ben ik naar eem wc geweest dat koste 20 cent. Nou gatver dat was vies! Super vies gat en dikke stank niet normaal. En met een emmer water moest je afvegen. Iieeeuw. Maarja kon niet anders. Had al kotsnijgingen door het rijden maar hier ging ik echt bijna over mijn nek.

Oke nu richting Kuala Lumpur. Pff eerst maar gezegd of hij nu wat rustiger mag rijden. Kon dit echt niet lang aan hoe hij reed. Dan moest ik zometeen echt overgeven. Nou hij kon wel normaal rijden! Wat een geluk. In Kuala Lumpur ging ik eerst snel naar de wc en via TripAdvisor hebben we een hostel gevonden. Deze was 50 rm per kamer per nacht.

Hmm er is hier niks te beleven! Na een groot rondje. Een grote markt, afval op straat, restaurantjes en stinkplekjes te hebben gezien kwamen we uit bij een heel mooi winkelcentrum! Ze hadden hier zelfs de h en m. Ooeeh de eerste winkel die we zagen was de applestore. Hier had je tenminste echte ipads! Yeaah Zeger en ik hebben hier beide wat gekocht. Voor 1900 rm heb ik een ipad gekocht. Dit is 255 euro. Bij de douane kon ik dan nog de btw terug krijgenals we het land weer verlieten. Dit word ongeveer 15 euro. Nou dat is wel heel handig! Scheelt weer. Haha!

Bij het hostel heb ik gelijk een paar handige apps gedownload. Facebook, het weer, deezer en de sims haha.

Pff kon echt moeilijk in slaap komen. Om 2 uur viel ik pas in slaap. Morgen weer de hele dag reizen. Word nog wat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

8 Oktober begint onze reis naar Azië!

Actief sinds 11 Sept. 2013
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 23583

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 18 December 2015

Azië

16 September 2013 - 01 April 2014

Backpacken in Australie

Landen bezocht: