strand - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu strand - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu

strand

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

11 November 2015 | Indonesië, Lovina

11 november

Hehehe voor vandaag had ik de wekker een kwartier later gezet dan normaal. Want ja meestal zei Zeger een tijd maar kwam dan zelf te laat. Had net zo goed niet de wekker kunnen zetten. Werd alsnog een half uur eerder wakker. Verdikkie... Wat was dat nou? Mijn sleutel draaide opeens vanzelf om en hoorde stemmen op de gang. Ik had mijn bikini aan! Naja ik zal ze nu ook laten schrikken. Dus trek die deur hard open! "Helloooo." "Ooooh sorry sorry I tought you where already away. Because you said us yesterday to clean your room." "Hahaha no problem!" Het was bijna 9 uur maarja dan maar weer wachten op Zeger in de lobby. Kan ik nog even simsen. Huh????? Het was 9 uur en hij was op tijd. Ook precies optijd! Had ik niet gedacht.

Hmmm wat zullen we vandaag even doen! Lekker bruin worden op het strand? Uuuh ja duuuh!

Op naar het strand dan maar. Iieeeh nu kwamen we weer langs de stoep waar gisteravond een hele dikke rat zat. Gatver... kreeg echt kippenvel toen ik dat beest zag. Een man lachte me nog uit omdat ik moest gillen. Bah straks stonden we er nog op.

Daar was de zee. Alle bootjes lagen alweer bij het strand. Waarschijnlijk waren er alweer veel toeristen op geweest vanochtend met dolfijnen kijken en snorkelen. Hmm er lag weer niemand op het strand wat verrassend!

We gingen weer op hetzelfde plek als gisteren liggen. Poooooeeh eerst snel het water in. Ooooh lekker verkoeling! Misschien datver daarom niemand was. Het was echt heet. Huh er zwom nog iemand in het water. Haha zijn we niet de enige. Al snel kwam er ook nog een vrouw. In het water zag ik alweer onder de bomen een groepje mannen staan foto's te maken. Draaide me snel om. Ja doei hoef niet op de foto. Zeger poseerde nog even voor ze.

Lekker de zon brande lekker op onze huid. Zat lekker mijn blog van gisteren te schrijven wanneer er opeens een hele harde knal was! Oh my gooood dit is niet normaal zo hard was die knal. Whoo de lucht was ook heel donker achter ons en als je richting de zee keek was deze nog helder blauw. Ooeeh weer allemaal gerommel.. neee daar waren de eerste spetters al... Aaah kon wel janken ik wou nog lekker zwemmen en zonnebaden. Snel gingen we onder een klein afdakje staan. Hier kwam die Duitse vrouw ook bij staan. Ik had weer hele harde regen verwacht maar het viel dit keer mee.

Dan maar lekker koud douchen in het hotel. Want warm water hadden ze hier jammer genoeg niet. Als we naar de wc gingen moesten we met emmers water doorspoelen. Pff daar werd je op het laatst ook moe van. Geef mij onze eigen wc maar. Die je lekker met papier en al door mag spoelen. En ook echt niet dat ik het papier van nummer 2 bij mij in de afvalbak ga gooien. Gatver dat gaat vast stinken. Gewoon stiekem doorspoelen.

Vlakbij het hotel had je dat discorestaurant. Hier staat de muziek en de tv altijd zo luid dat ik het in mijn kamer hoor. Want daar gaan mensen langs als ze naar de wc moeten. Hier gingen we wat eten. Het was half 3. Ik had gewoon rijst met wat drinken. Dit was echt goedkoop! Nog net geen euro.

Toch nog maar weer omkleden en richting het strand. De zon scheen tenslotte alweer. Naarmate het later werd en kouder kwamen er steeds meer mensen op het strand. Dat is gek! Zelfs allemaal Indonesiërs gingen zwemmen. Vast omdat de zon nu achter de wolken was. Konden ze ook niet meer bruin worden.

Na de zonsondergang waar je bijna niks van zag zijn we een caesar salade gaan eten. Dit was niet veel maar wel lekker om weer eens een salade te eten. Onder het eten zag ik opeens een hele dikke krab lopen! Haha er schrokken ook nog mensen van.

In het hotel hebben we nog wat gelezen, muziek opgezocht en geskyped. Natuurlijk kwam Koetut of zo iets alweer naar ons toe of we een tour wouden boeken. Uiteindelijk hebben we bij hem een scooter gehuurd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

8 Oktober begint onze reis naar Azië!

Actief sinds 11 Sept. 2013
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 23606

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 18 December 2015

Azië

16 September 2013 - 01 April 2014

Backpacken in Australie

Landen bezocht: