reizen, nachtmarkt - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu reizen, nachtmarkt - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu

reizen, nachtmarkt

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

20 Oktober 2015 | Thailand, Kanchanaburi

20 oktober vandaag zo goed als niks beleefd.

21 oktober

Vandaag hebben we weer de hele dag in de bus gezeten. Bah dat reizen steeds is echt niks aan. Steeds de backpack in en uitpakken. Het liefste laat ik zoveel mogelijk steeds erin zitten. Hoef ik ook niet veel in te pakken op de laatste dag. Dan met dat zware ding de trappen weer af en in de taxi. Dus we zitten niet veel met de backpack op de rug maar toch vervelend zo'n grote tas. Eigenlijk was een trollie ook wel handig geweest maar ja je hebt hier overal gaten in de wegen. Je moet op de stoep ook uitkijken waar je loopt. Soms zit er een gatin de weg, daar ligt dan een rooster overheen. Nou ik ze het al voor me dat ik daar een keer doorheen roets zo het riool in! Dus die vermijd ik ook zoveel mogelijk.

'S avonds kwamen we dan eindelijk aan in Kanchanaburi. Van die lange reis kregen we wel trek. Hmm eerst maar opzoek naar een leuk plekje om te eten. Niet ver van ons hostel zagen we een leuk restaurantje. Nou het leek mooier dan het was. Meisje in de bediening met een bril op, sloffen en een kort broekje aan zei steeds niks. Bestel je wat knikt ze alleen en als ze het neerzet weet ze niet hoe snel ze weer weg moet rennen. Pff als het eten nou wel eens lekker was, was dat niet zo opgevallen. Maar dat was ook niet het geval. Pooeh dit eet onze hond niet eens. Naja die is ook best zinnig. Maar bah dit was echt niet lekker! Dikke stukken noodles aan elkaar geplakt en half gaar! We hebben beide de helft opgegeten en zijn weggegaan. Het geld lieten we op tafel naast onze borden. Whoo ik kreeg gelijk al pijn in mijn buik.

Op de nachtmarkt keken we onze ogen weer uit. Je hebt hier echt zoveel verschillende dingen. Gelukkig ook slippers! Mijn slippers begonnen namelijk best vervelend te worden. In Thailand is het namelijk normaal dat je op veel plekken je schoenen uit doet. Nou dan moet ik ze eerst weer los maken en daarna weer vast. Pfff werd er nu al gek van. Zeger had ook nodig slippers nodig want die was eergisteren alleen uit geweest. Bleek dat hij zijn slippers aan een zwerver had gegeven. Whahahahh.

Oooh wat schattig wat zag ik daar nou! Aaah allemaal lieve kleine chiuahua's! Zo schattig. Die wou ik wel kopen! Dan krijgen ze een veel beter leven dan hier. Maar hoe krijg ik die ooit mee naar Nederland. Het is zo zielig hoe ze de meeste honden hier behandelen. De meesten eindigen namelijk op straat. Ga er maar maar niet te veel op in. Want wat je hier soms ziet kan echt niet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janna

8 Oktober begint onze reis naar Azië!

Actief sinds 11 Sept. 2013
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 23610

Voorgaande reizen:

08 Oktober 2015 - 18 December 2015

Azië

16 September 2013 - 01 April 2014

Backpacken in Australie

Landen bezocht: