boulevard, strand - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu boulevard, strand - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu

boulevard, strand

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

26 Oktober 2015 | Thailand, Hua Hin

26 oktober

Nadat we hadden uitgeslapen gingen we een clubsandwich eten. Ik had om extra sla erbij gevraagd en Zeger kreeg er patat bij. Hahaha hij dacht dat er chips bij zou komen. Zo stond dat ook op de foto.

Bij de boulevard zagen we wat restaurantjes waar je waarschijnlijk je eigen vis of kreeft kon uitzoeken want die zwommen hier in kleine zwembadjes. We waren onder de restaurantjes door gelopen via het strand. Hier zag ik een man bij zijn bootje staan. Even vragen of hij nog ging vissen. Dan wouden wij ook wel mee. Maar jammer genoeg ging hij niet, de zee was te wild. Wel jammer hoor.

Ooh echt zielig hier zag je allemaal zwerfhonden! Het liefst zou je ze allemaal eten geven maar dat gaat jammer genoeg niet. Dan maar naar het strand. De zon scheen nog niet maar die komt er waarschijnlijk wel weer doorheen! Dat was de andere dagen precies hetzelfde.

Ja hoor we lagen nog niet zo lang en daar kwamen al wat warme stralen door de donkere wolken heen. Heerlijk. Nu weer lekker zwemmen! Vandaag moest je ook goed oppassen voor scherpe schelpen. Die lagen allemaal voor in het water.

Jammie ze verkochten hier ook bananenshake. Die was de vorige dag zo lekker. Dus hebben we daar ook maar weer 1 van besteld. Lekker koud met dit warme weer.

Rond half 6 gingen we naar hetzelfde restaurantje als gisteren. Dit beviel ons namelijk wel goed. Lekker we hadden nu beide de bananenshake. Jammiee. Als hoofdgerecht nam Zeger spaghetti bolognese en ik rijst met ananas.

Laatste avond in Hua Hin. Dus namen we nog een paar drankjes voor bij het hotel en gingen daarna de kroeg in. Hier had je bitterballen. Daar had ik wel zin in! Omdat we lekker vroeg hadden gegeten was het meeste al gezakt. Dus bestelden we een portie bitterballen en 2 frikandellen. Nou ik zat wel snel vol hoor! Dus at Zeger ook een helft van mijn frikandel. Later kwamen er nog 2 Nederlandse mensen opeens naast ons zitten. Toevallig lagen we ook al naast ze op het strand.

Nu maar terug naar het hotel. Word morgen weer een lange reis. Dan vliegen we via Bangkok naar Kuala Lumpur om 18.00.