Petronas twin towers, Kevin opgezocht - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu Petronas twin towers, Kevin opgezocht - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Janna Dijkstra - WaarBenJij.nu

Petronas twin towers, Kevin opgezocht

Door: Janna

Blijf op de hoogte en volg Janna

29 Oktober 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

29 oktober

Weer slecht geslapen. We hadden een kamer naast de weg. Het lwek soms net alsof ze gewoon in mijn kamer reden zo luid was dit.

Eerst maar een plekje opzoeken om te ontbijten. Ooh we kwamen bij een kralen winkel langs! Super leuk. Ze hadden ook nog korting. Dat was helemaal mooi. Dus heb hier een paar kralen gekocht. Maak namelijk thuis sinds kort sieraden. Dat is wel leuk om te doen.

Yeah we zagen een subway. Dan daar maar wat gaan eten voor 12 50 rm p.p. namen we een broodje en ijsthee. Dit smaakte wel goed hoor! Nu zaten onze magen weer vol met normaal eten.

We zouden eerst naar de Menara KL Tower alleen toen we daar aankwamen was dit 105 pp. Wel een beetje duur! Want 1 euro was 4.63 kwamen we later achter. We dachten namelijk in het begin dat dit 4.50 was. We gingen daarom hier niet in want we wouden liever in de Petronas twin Tower. Dus pakte ik TripAdvisor er weer bij en deed de navigatie aan. Nog 1 km lopen en dan waren we er!

Whoo hier woonden denk ik de rijke mensen want ze hadden beneden in de twintowers een groot winkel centrum! Met alle dure merken.

1 ticket koste 84.60 dit was ook nog goedkoper. Dan kon je op de brug tussen de torens in kijken en op de 86ste verdieping! Whoo je had hier wel een mooi uitzicht over de stad.

De Petronas twintowers zijn 2 aan elkaar geschakelde torens van elk 452 meter. Het is met 88 verdiepingen en 32000 ramen 1 van de hoogste gebouwen ter wereld.

Aah wat zag ik nou! Er zat een man zich aan een zijkant van een flat zich te wassen! Bah poedelnaakt. Dus zei tegen Zeger moet je daar eens kijken. Dus liepen we terug en zag hij het ook, hahaha. Wat hadden we dortst! Toen we bijna terug waren gingen we eerst snel een supermarkt in voor water. Nadat we gedouched hadden gingen we een hapje eten. Voor 8 ringgit nam ik een zoetzure kip met rijst en voor 5 ringgit een medium appelsap erbij. (Vers geperst)

Bleegg we waren echt stront verkouden en mijn hoesten werd ook alweer erger. Dacht dat ik er bijna vanaf was! Nu blafte Zeger ook al de hele dagen.

Vanavond gingen we Kevin opzoeken. Hij was pas om 6 uur klaar met school. Dat was wel jammer want het werd pas 9 uur dat we konden afspreken. We konden ook niet super lang want de volgende dag zouden we om 7 uur sochtends met de taxi weg richting Taman Negara. Jeej naar lang zoeken zag ik een grote blanke jonge lopen! Dit moest Kevin wel zijn. Ja hoor! Zeger zag hem eerst niet eens. Was wel leuk om hem weer te zien! Na 1 drankje en weer te hebben bijgepraat ging Kevin naar een feestje en wij op bed. We hadden afgesproken dat als het lukt hij ons de laatste week nog zou opzoeken in Bangkok. Op de terugweg weg zagen we overal mensen op straat liggen. Zelfs met hele jonge kinderen. Echt niet normaal..

In het hostel snel onze spullen inpakken en gaan slapen. Ook hier liet ik weer wat spullen liggen. Dat bespaart weer kilo's voor mijn rug!